Aatos Digitalin sopimusehdot sopimusasiakkaille. Ehdot on laadittu mahdollisimman selkeiksi ja ne tulee hyväksyä tilausvaiheessa.
1. Sopimuksen synty sekä luonne
Sopimus Tmi. Aatosmaailman (jäljempänä ”myyjä”) sekä asiakkaan välille syntyy, kun nämä ehdot hyväksytään. Sopimuksella on sopimuskausi 12kk ja se uusiutuu automaattisesti yksi kuukausi ennen sopimuskauden loppua palvelun jatkuvuuden takaamiseksi.
2. Sopimuksen sisältämät palvelut
Sopimus koskee sellaisia myyjän toimittamia palveluita, joiden toimivuus vaatii aktiivista laskutussopimusta. Näiden lisäksi sopimus kattaa sellaiset kertaluontoiset palvelut, jotka ovat oleellisesti sidonnaisia toistuvasti laskutettaviin palveluihin.
3. Myyjän toimitusvelvollisuus
Myyjä toimittaa asiakkaan tilauksen mukaisen tuotteen (/palvelun). Tuotteella on takuu siltä varalta, että tuote on virheellinen tai se ei toimi siten kuin etukäteen on kerrottu. Varsinaista tyytyväisyystakuuta tai palautusoikeutta tuotteella ei ole ja asiakkaan pyynnöstä kesken jätetyistä töistä laskutetaan toteutuneiden työtuntien mukaan (voimassaolevan hinnaston mukaisesti).
Myyjä sitoutuu parhaansa mukaan takaamaan palvelun jatkuvuuden sekä tukea palvelun käytössä. Palvelussa voi toisinaan ilmetä myyjästä riippumattomia huoltokatkoja tai muita satunnaisia katkoksia, joista pyritään tiedottamaan aina erikseen.
4. Ostajan velvollisuudet
Asiakas (ostaja) sitoutuu noudattamaan näitä sopimusehtoja. Ostajan maksuvelvollisuus alkaa kun tämä sopimus astuu voimaan.
Ostajan on palvelusta koituneita laskuja maksaessaan noudatettava laskujen voimassaolevia maksuehtoja. Myyjä voi siirtää saatavan kokonaisuudessaan perintäyhtiön perittäväksi jos maksuehtojen mukainen laskun eräpäivä on ylittynyt.
5. Maksuehdot ja toimitusaika
Myyjä sitoutuu laskuja laatiessaan noudattamaan hyvien tapojen sekä lain mukaisia maksuehtoja. Maksuehdot voivat muuttua jos niihin liittyviä lakeja tai säännöksiä muutetaan.
Myyjä sitoutuu toimittamaan kertaluontoiset palvelut kohtuullisessa ajassa. Toimitusaika voi tapauskohtaisesti vaihdella ja tähän vaikuttaa myös asiakkaan valmiudet.
6. Sopimuksen irtisanominen ja purkaminen
Asiakkaalla on aina mahdollisuus irtisanoa sopimus, ja se tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen miska@aatosdigital.fi. Kesken laskutuskauden irtisanottujen sopimusten jo tehtyjä maksuja ei hyvitetä. Sopimus tulee irtisanoa ennen seuraavan kauden laskun eräpäivää, muussa tapauksessa myyjällä on oikeus periä seuraavan kauden maksu kokonaisuudessaan.
Myyjällä on oikeus irtisanoa asiakkaan sopimus sopimusrikkomuksen seurauksena. Myyjä sitoutuu noudattamaan hyviä tapoja näin tehdessään ja käsittelee asiakkaan tietoja aina asianmukaisesti.
7. Sopimusehtojen muuttaminen
Myyjä pidättää oikeudet tehdä muutoksia näihin sopimusehtoihin. Muutoksista ilmoitetaan asiakkaalle hyvien tapojen mukaisesti hyvissä ajoin niin, että asiakkaalla on aikaa reagoida mahdollisiin muutoksiin.
Myyjän sekä asiakkaan välistä sopimusta voidaan myös täydentää tai osilta muuttaa erillisellä sopimisella. Nämä erilliset ehdot tulee sopia kirjallisesti sähköpostin tai muun luotettavan sähköisen viestinnän välityksellä.